Profita de oferta: cele mai bune camere de cazare in Delta Dunarii!

Si deodata vacarmul orasului a disparut. Paseam pe sub bolti de liniste si pe valurile Dunarii si pe malurile ei se etala frumusetea naturala in toata splendoarea ei.Venisem sa petrec clipe de aur la Newlebadaresort asemenea copilului care revine in casa parinteasca, fiindca acolo i-au ramas radacinile. Acolo, pe insula linistita si frumoasa ma simt ca acasa.

Era in asfintit. Mai intai soarele a poleit apele cu arama, apoi arama s-a transformat in aur si apoi a inceput sa se innegreasca totul progresiv.Ochii mei priveau cu uimire toate nuantele acelea pe care le putea lua apa in cateva minute. Tabloul se picta pe viu, iar pictorul era invizibil.

Daca vrei sa vezi si tu toate acestea profita de oferta cele mai bune camere de cazare in Delta Dunarii.Pe masura ce inaintam cu barca spre hotelul dintre ape, am realizat ca nu vazusem nici pe sfert din aceasta imparatie a frumusetii.

Mai zaream prin crapatura cortinei scena Dunarii, cand a inceput sa ninga. Fulgi mari si pufosi dansau deasupra scenei fluide. Ningea asa de frumos, incat imi venea sa strig si sa bat din palme, cum faceam in copilarie:

-Ninge! Ninge!

Am urcat in camera de la mansarda cu fereastra ei de tavan si am privit indelung ninsoarea. Gradina hotelului se invaluia intr-o patura imaculata, sclipitoare, fiindca luminile erau aprinse pretutindeni.Mi-am facut un dus, m-am bucurat de frumusetea si confortul camerei si am coborat la cina.

De fapt aveam doua posibilitati si am apreciat grija gazdelor fata de musafiri. Puteam alege meniul romanesc, iar vedeta era pestele proaspat prins zilnic in apele Dunarii sau meniul international.Atmosfera din sala de mese era de sarbatoare. Aici simti ca esti dorit, asteptat, esti in centrul atentiei.Am savurat cina si m-am retras in camera sa fac planul pentru zilele pe care urma sa le petrec aici. Iata ce a iesit:

Ziua I: micul dejun servit la restaurant, fiindca privelistea este de vis, iar ferestrele uriase ofera multa lumina si un tablou maret. Daca nu bate vantul cu putere, un tur cu elicopterul deasupra apelor, apoi sport in centrul spa si o sedinta de masaj. Spre seara ma plimb prin gradina si ascult corul deltei la inceputul iernii. In plus, respir aer curat si fac miscare. Am nevoie de multa miscare, de cand a inceput telemunca si stau 8 ore in fata calculatorului, la biroul de acasa.

Ziua a II-a: micul dejun in camera, sa imi iau doza de rasfat. Voi deschide fereastra din tavan sa aerisesc si ma voi uita ca un copil pe ea sa vad raiul pe pamant. Trebuie neaparat sa fac o vizita la crama, fiindca imi plac cramele si vinul. In plus, voi cumpara sticle de vin pentru cei dragi sa le ofer cadou. Degustarea vinurilor mi se pare un spectacol pe care nu trebuie sa il ratez. Mai departe ma voi duce sa vizitez Padurea Letea si coloniile de pasari.

Ma voi intoarce catre pranz sau chiar mai tarziu si voi merge la masa. Stiu ce bunatati au aici si in fiecare zi vreau sa comand altceva.Dupa-amiaza o petrec la sauna si in piscina, sa fac miscare, iar dupa cina programez sedinta de masaj. Voi acorda atentie: bratelor, spatelui, mainilor si picioarelor mele.

Ziua a III-a: o rezerv plimbarii cu barca pe canalele Dunarii. Imi plac dantela valurilor si stropii care sar cand ambarcatiunea interactioneaza cu apa, stuful de pe mal impodobit cu stropi de roua sau cu ghirlande de gheata, imaginea animalelor fugare care cauta hrana sau fug de dusmanii lor de moarte.

Inot in piscina curata 2 ore. Am devenit dependenta de masaj, asa ca pe seara aleg masajul de relaxare, fiindca am observat ca pot dormi foarte bine dupa el. Organismul mi s-a revigorat pe deplin.As relua toate activitatile, dar nu pot ramane mai mult de 3 zile, fiindca am facut rezervarea pentru aceasta perioada si ii las si pe altii sa se bucure de frumusetea locului si de confortul hotelului.

Profita si tu de toate activitatile pe care le poti desfasura aici si fa si cura de detoxifiere, daca vrei sa iti cureti organismul de toxine si sa slabesti cateva kilograme!Eu nu am putut renunta la bunatatile care se prepara la restaurant, adica nu eram pregatita sufleteste pentru un meniu de austeritate, desi as fi dorit din toata inima sa beau ceaiul acela din plante, de care ma bucuram in copilarie.

Data viitoare insa ma voi pregati sufleteste sa experimentez si aceasta cura pe care o combin cu mult sport.Newlebadaresort este hotelul care isi provoaca oaspetii la miscare si pretuiesc acest concept. Ce as fi castigat sa vin pana aici si sa stau in camera, butonand telefonul mobil sau uitandu-ma la televizor? Oare nu fac toate acestea si acasa?

Prietenos cu copiii, acest hotel are locuri speciale de joaca pentru micuti, meniuri special gandite pentru ei, plus ca micutii vor fi incantati sa inoate in piscina cat mai mult.Turul cu elicopterul, plimbatul cu barca, posibilitatea de a inota in apa calduta si curata, multimea de aparate de gimnastica din sala reprezinta puncte de atractie si pentru adolescenti.Aici lasi stresul si ingrijorarile si intretii sanatatea organismului.

Rezerva si tu camera care iti place cel putin doua nopti in acest hotel si vei reveni, fiindca iti garantez ca experienta te va satisface pe deplin!Preturile nu sunt mari, raportate la confort si la oportunitati si pana la urma o viata ai! Invata sa alegi hotelurile de cinci stele, mergand pe principiul:„Putin, dar bun!”