La ce retete poti folosi pestele la conserva?

Pestele la conserva contine multe vitamine si grasimi sanatoase cum este omega-3. Acestea au beneficii importante pentru sanatate, de aceea pestele ar trebui consumat saptamanl. Conservele de peste sunt apetisante iar acestea pot face parte atat dintr-o gustare, cat si dintr-un pranz. Poti obtine cateva preparate delicioase simplu si rapid, fara sa fii un mare maestru in gatit. Iata ce poti sa faci cu pestele la conserva : salate, nachos, burgeri, placinte sarate, cartofi umpluti, omlete, chiftelute.

Salata cu ton

Fa o salata cun ton sau somon, spanac, rucola, porumb, suc de lamaie, ulei de măasline, sare si piper. Amesteca toate ingredientele si condimenteaza dupa gust. Acesta este un mod rapid de a face un pranz sanatos si satios in acelasi timp. Daca vrei sa faci o salata pentru cina, amesteca o conserva de ton cu sos de iaurt grecesc, legume si condimente si bucura-te de un gust foarte bun.

Nachos

Foloseste o proteina mai light pentru a face sosul pentru nachos. Adauga o conserva de somon, avocado, jalapeno, porumb, smantana si boabe de fasole. O gustare delicioasa si sanatoasa pe care ar trebui sa o imparti cu cei dragi.

Burgeri

Burgerii sunt foarte iubiti de cei mici, si nu numai. Pentru a face burgeri apetisanti cu un continut scazut de grasimi si calorii, foloseste o conserva de peste pe care sa o amesteci cu oua, ovaz, suc de lamaie, ciuperci tocate marunt si condimente dupa gust.

Formeaza chiftelute aplatizate pe care sa le prajesti intr-o tigaie incinsa pana cand se rumenesc pe ambele parti. In acest fel obtii un burger delicios si sanatos. Pune chifteluta prajita intr-o chifla integrala si adauga in interior cate o felie de rosie, salata verde, ceapa, ciuperci sote si un sos preferate.  Serveste burgerii la pranz sau la cina, in functie de cate de copios este.

Placinte sarate

Amesteca o conserva de ton sau somon cu quinoa gatita cu spanac, rosii, ou si branza. Vei obtine o pasta omogena pe care trebuie sa o pui intr-o tava de tarta peste un aluat pufos pentru a face o placinta apetisanta. Lasa totul la cuptor pentru aproximativ 20 de minute si serveste placinta calda sau rece.

Cartofi umpluti

Cartofii nu contin grasimi sau colesterol, astfel ca pot fi consumati cu incredere la amiaza. Amesteca o conserva de peste cu porumb, maioneza light si fasole si pune umplutura peste jumatatile de cartofi copti. Pentru un plus de savoare, adauga zeama de lamaie si patrunjel.

Omlete

Ouale contin foarte multe proteine si vitamine de aceea sunt un mic dejun copios dar pot fi folosite si la pranz sau cina. Fa o omleta cu legume, adauga la final o cutie de ton si vei obtine o masa delicioasa.

Chiftelute

Amesteca tomul din conserva cu cartof si dovlecel ras si reinventeaza chiftelutele. Condimenteaza-le dupa gust si prajeste-le in ulei incins. Vei obtine chiftelute cu putine grasimi si calorii si un gust uimitor de bun.

Incearca si tu aceste retete, pentru a-ti incanta musafirii prin combinatii indraznete si preparate gustuoase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *