X inchide

De ce merita sa investesti in publicitatea stradala cu ajutorul bannerelor outdoor?

Folosirea bannerelor publicitare stradale este una dintre cele mai vechi metode de promovare in societatea moderna. Atunci cand domeniul publicitatii a inceput sa creasca si companiile au descoperit ca pentru a avea succes si profit trebuie sa atraga cat mai multi clienti, foarte multe dintre acestea s-au promovat cu ajutorul bannerelor publicitare.

Cu toate ca intre timp s-au inregistrat progrese semnificative la nivelul marketing-ului si al promovarii, iar promovarea in mediul online a inregistrat cresteri spectaculoase in ultimele decenii, exista inca multe firme care aleg sa se promoveze prin intermediul unui banner publicitar.

Chiar daca aceasta abordare de promovare este una clasica si care poate fi considerata ca fiind „veche”, trebuie spus ca exista suficient de multe avantaje pentru care merita sa investesti intr-o astfel de abordare atunci cand vine vorba despre promovarea afacerii tale.

Vizibilitatea foarte mare in randul publicului

Datorita faptului ca un banner publicitar este amplasat intotdeauna in zonele cu trafic intens, fie ca vorbim despre traficul rutier, fie ca vorbim despre circulatia pedestra, aceasta abordare asigura o vizibilitate foarte ridicata in randul potentialilor clienti. Circulatia intensa din zonele in care este amplasat banner-ul stradal inseamna o percepere repetata a mesajului transmis de acesta.  Prin urmare, la nivel mental cei care vad de mai multe ori pe zi sau pe saptamana mesajul pot avea un impuls sa afle mai multe si sa fie interesati de brand-ul promovat prin banner-ul respectiv.

Capteaza atentia datorita dimensiunii

Faptul ca traim astazi intr-o societate in care suntem bombardati cu publicitate nu mai este un secret. Si de multe ori suntem satui de atata publicitate. Insa chiar si asa, un banner publicitar care este de cele mai multe ori de dimensiuni impresionante si care prezinta un mesaj foarte succint si concis cu ajutorul unor litere sau cifre foarte mari sare in ochi si capteaza atentia trecatorilor. Astfel, chiar daca cei care vad banner-ul nu sunt in prima faza interesati de mesajul acestuia, informatia transmisa ajunge la creier si acest lucru este suficient pentru ca in viitorul apropiat cel care a vazut mesajul sa treaca la urmatorul pas: cautarea mai multor informatii si poate chiar achizitia produselor sau a serviciilor promovare prin banner-ul respectiv.

Mesaj care trece testul timpului

Datorita faptului ca un banner publicitar este amplasat pentru un timp indelungat intr-o anumita locatie, aceasta metoda de promovare asigura faptul ca foarte multa lume va putea descoperi mesajul transmis. Iar acest lucru garanteaza o investitie eficienta in raport cu potentialii clienti atrasi catre brand-ul promovat.

Te adresezi grupurilor tinta de clienti

Un alt beneficiu important adus de bannerele publicitare se refera la faptul ca poti sa te adresezi direct grupurilor tinta care pot deveni clienti pentru afacerea promovata. Acest lucru se datoreaza faptului ca poti amplasa un banner publicitar in acele locatii unde anumite grupuri sociale sau categorii de persoane pot fi atrase spre a deveni clienti. Acest lucru asigura o mai mare forta de penetrare a mesajului transmis prin intermediul banner-ului publicitar in randul grupurilor de potentiali clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *