X inchide

Cum sa te mentii mereu in forma facand sport acasa?

Nu ai timp suficient sa mergi la sala dar vrei sa ai un tonus muscular bun? Iata cum poti sa te menti activ facand cateva exercitii fizice simple care te ajuta sa ai un corp de invidiat.

Tine cont de cateva reguli de baza si alege un set de exercitii care iti tonifica trupul iar in acelasi timp te ajuta sa ai o foarte buna rezistenta. Fa sport acasa si mentine-te in forma.

1.Fa sport intr-un echipament adecvat

Este demonstrat faptul ca atunci cand desfasori anumite activitati acasa este indicat sa te imbraci adecvat pentru ca in acest fel nivelul de productivitate creste. Spre exemplu, daca lucrezi de acasa imbraca-te ca si cum ai merge la birou, daca te joci cu copiii poarta ceva confortabil iar daca faci sport, este bine sa ai o pereche de colanti si un tricou lejer.

2.Fi rabdator cu tine insuti

Daca nu ai mai fost de mult timp la sala nu te astepta sa faci minuni din prima clipa. La inceput o sa pari stangace, dar nu te descuraja pentru ca este nevoie de timp sa te acomodezi. Nu uita sa faci incalzirea si sa cresti treptat nivelul de dificultate al exercitiilor pe care le faci.In caz contrar o sa ai febra musculara si o sa fi tentata sa renunti curand. Este foarte important sa iti asculti trupul si sa te opresti atunci cand te simti foarte obosita.

3.Respecta programul cu strictete

In functie de programul zilnic pe care il ai stabileste intervalul orar in care sa incepi antrenamentul. Este foarte important sa faci exercitii fizice in fiecare zi si sa nu te lasi tentata de orice alte activitati pe care ai putea sa le faci in schimb. Stabileste-ti un obiectiv clar si lupta pentru el.

4.La sfarsitul antrenamentului fa stretching

Un antrenament sportiv corect incepe cu incalzirea si se incheie cu stretching. Aceasta sesiune de stretching te ajuta sa iti relaxezi muschii si sa nu iti mai simti încheieturile incordate. Pe masura ce faci antrenamente zi de zi vei vedea ca flexibilitatea ta creste si vei avea o mai buna rezistenta.

5.Hidrateaza-te corect, dormi suficient si mananca sanatos

Pentru a obtine rezultate optime, trebuie sa bei minim 2 litri de apa pe zi sa dormi 6-8 ore pe noapte si sa ai o dieta echilibrata.Este important sa inlaturi alcoolul si tutunul daca vrei sa ai un corp frumos si sa te bucuri de sanatate.Tine cont de toate aceste sfaturi daca vrei sa te menti in forma. Iata cateva seturi de exercitii care te ajuta sa iti implinesti visul facand sport acasa.

  • Exercitii de incalzire (departeaza picioarele pana ce ajungi la nivelul umerilor si pune-ti mainile pe solduri apoi ridica si coboara umerii, fa 15 repetari in 3 serii)
  • Exercitii pentru brate si picioare (departeaza picioarele, flexeaza si mentine pozitia apoi ridica si coboara bratele cat poti de repede, fa cate 15 repetari in 3 serii)
  • Exercitii pentru umeri (intinde bratele perfect, tine in mana sticle cu apa de o jumatate de litru si descrie in aer cercuri mici, fa cate 15 repetari in ambele sensuri de cate 3 ori)
  • Exercitii pentru coapse si fesieri (stai sprijinit de un scaun, intinde piciorul si misca-l usor in spate. Nu uita ca talpa trebuie sa fie perpendiculara cu piciorul. Fa 15 repetari cu fiecare picior in cate 3 serii)
  • Exercitii pentru abdomen (stai intinsa si ridica incet bazinul, fa cate 10 repetari in cate 3 serii)
  • Exercitii pentru interiorul coapselor (stai intinsa, departeaza picioarele cat poti de mult si in acelasi timp ridica omoplatii de pe sol. Fa cate 15 repetări a cate 3 serii)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *