X inchide

Cat este de important mesajul care se regaseste pe un banner stradal?

Desi traim in era digitala in care cele mai multe dintre operatiuni, activitati si lucruri se intampla in mediul online, chiar si astazi exista numeroase firme si business-uri care aleg sa se promoveze prin intermediul unui banner publicitar stradal. La prima vedere poate parea o metoda invechita de promovare si care este depasita de cerintele secolului in care traim. Insa daca discutam cu specialistii in marketing vom vedea ca exista pareri care recomanda aceasta abordare de promovare.

Succesul promovarii prin bannere publicitare este dat de faptul ca acestea sunt amplasate timp indelungat in anumite zone cheie unde exista un trafic numeros de persoane, fie ca vorbim despre zonele aglomerate din oras sau despre zonele cu trafic rutier intens de pe anumite artere rutiere. Pe langa faptul ca un astfel de banner rezista multe luni de zile unde este amplasat, dimensiunea acestuia il face foarte vizibil astfel incat mesajul transmis ajunge la potentiali clienti.

Insa dincolo de locul unde este amplasat bannerul publicitar si dincolo de dimensiunea acestuia, mesajul prin care o afacere se adreseaza potentialilor clienti prin intermediul bannerului publicitar este foarte important. In primul rand mesajul trebuie sa fie vizibil si usor de citit de la distante mari. Apoi vorbim despre nevoia ca mesajul care se regaseste pe un banner publicitar sa fie captivant si sa ramana in mintea celui care citeste respectivul mesaj.

Un alt aspect important in vederea mesajului de pe un banner publicitar este acela al aspectului vizual, al design-ului acestuia. Dimensiunea textului, culoarea textului, dar și fundalul banner-ului, toate acestea contribuie la impactul și la eficiența mesajului de pe bannerele publicitare stradale. Nu in ultimul rand tipul de mesaj care este transmis prin banner-ul stradal este foarte important.

Astfel se poate opta pentru mesaje care vizeaza lansarea unui nou produs, brand sau serviciu pe piata, dar si pentru mesaje care doresc sa atraga atentia asupra unei campanii de reduceri la anumite brand-uri sau categorii de produse. De asemenea, un alt mesaj care poate sa se regasesca pe bannerele publicitare stradale se refera la acele produse sau servicii de care anumite categorii de potentiali clienti au nevoie in anumite zone.

Spre exemplu daca esti o firma de utilaje agricole poti amplasa un banner publicitar intr-o zona unde agricultura este principala activitate si astfel de utilaje sunt necesare. Pe de alta parte, daca activezi in domeniul alimentatiei publice poti amplasa un astfel de banner intr-o zona cu sedii de birouri sau cu firme multinationale pentru a veni in intampinarea nevoilor acestora de a asigura mesele angajatilor sai.

Mesajele care se regasesc pe un banner publicitar trebuie sa fie succinte, concise si clare in acelasi timp. Dincolo de mesajul pe care doresti sa il transmiti potentialilor clienti, orice astfel de bannere publicitare trebuie sa contina inclusiv datele de contact ale firmei care se promoveaza prin intermediul banner-ului respectiv. Nu in ultimul rand mesajul poate fi unul inedit, amuzant sau wow astfel incat cei care vad banner-ul respectiv sa ramana in minte cu acesta.Pentru detalii viziteaza site-ul start-print.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *